tisdag 12 oktober 2010

Jul jul stålande jul....

Ibland önskar man att veckorna går lite fortare...eller i alla fall att advent och jul kunde vara lite längre period, för jag älskar verkligen julen!
Åh tänk er ett vitt täcke av snö där ute och vita levande ljus som brinner, visst är det väl mysigt!

Ja jag vet jag är lite knasig som går och längtar efter det redan nu i oktober, men ibland går det inte att hejda sig :)
Kan bero på att jag håller på med lite pyssel just nu som är julinspirerat...


Här är lite av vad jag gör just nu...



julvimpel i vitt bomullstyg, texten är i röd textilfärg.

...och här är en i rött bomullstyg med vit text. Vimplarna är 150cm långa. Passar bra att ha i fönster, över ett matbord, på en dörr eller kanske som en väggbonad. Finns att köpa.

Ha en trevlig dag
kramar Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar