måndag 11 oktober 2010

startskott för ny blogg...

Nu ÄNTLIGEN har jag ordnat med en NY blogg...

Helgen har som vanligt gått med stormsteg...jag har haft en "arbetarhelg" så idag är jag ledig...mm vilken känsla det är...och så skiner solen så underbart utomhus.

Även fast jag har arbetat i helgen så  har jag hunnit med en del annat också... I fredags hade vi besök av min sambos familj och en del av min familj, vi åt och drack gott..sen på lördagen var vi en sväng på stan

Sen hann jag ju med lite pyssel av div.slag...




Mitt matbord och 4 stolar är nu sålda...och det var med lite sorg i hjärtat...

... men nu är min byrå klar, ni vet ibland är det ju så svårt att bestämma sig hur man vill ha sakerna, men jag är nöjd med resultatet


En närbild på texten, gjorde "Paris-France" med lite sliten touch, tycker det blir bäst så...
Det vackra mateus fatet som står på byrån fick jag av mina fina arbetskollegor när jag fyllde år :)





Ha en fortsatt trevlig dag...
kramar Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar