torsdag 14 oktober 2010

shopping....

Igår 06.15 gick den låååånga färden per buss till Ullared...oj oj oj vad folk det var när vi kom fram.
Jag måste erkänna att man drog med i den lite lätt hysteriska shoppinghysterin som pågår där.
Grabbade en vagn och småsprang till ingången...men herregud, varför stressa tänkte jag sen vi har ju ändå 6 timmar på oss...men vad tiden gick fort!

Bussen avgick 16.00 och 15.50 stod vi fortfarande i för att betala...hjälp!...började smida planer för hur vi på annat sätt skulle kunna ta oss hem...men vi hann!!

Sitter nu och titta på alla saker man har köpt...men jo det blev nog inte så dumt ändå :) Trevlig dag med arbetskollegorna!

Kom hem till en lagad middag, fyllt kylskåp och tvättande kläder...hmm känner att städningen ligger på mitt fat nu :)


hittade dessa små gulliga  hjärtan...blir bra till jul :)

Min fina änglahäst av paper mache,  fick den förra året av min gulliga mamma.

Bullig vas från Rörstrand, en favorit!



Snart bär det av mot arbetet...
kramar Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar