onsdag 8 december 2010

Julmys med hazardspel på jobbet idag...vinsten blev glöggte och julkaffe....doftar underbart i väskan :) Kommer att drickas upp fort härhemma....kanske blir lite kaffe och lussebulle ikväll ;)

Nu längtar jag efter helgen...jag är 3-ledig...jippi...har mycket inplanerat som ska hinnas med, men bara en massa roliga saker så det gör inget att det är ett hektiskt schema.




Hallen



Lite hazaardvinster som jag hade med tjejkompisarna för ett par veckor sedan...kammade hem hela 6 paket har aldrig hänt förr :)









Ha en fin fin kväll alla!
kramar Nellie


5 kommentarer:

  1. Vilken fin och mysig blogg du har!!
    Titta gärna in på min blogg. Jag har en tävling som pågår fram till den 13:e december där du kan vinna en valfri Lunafigur!
    Ha en bra dag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Nellie!
    Vilken trevlig blogg du har!

    Underbart fönster du har där i hallen!

    Här kikar jag gärna in igen:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Åh, vad fint du har gjort!
    Du undrade om mina strutar, och dom har jag köpt "färdiga" på Claes Ohlsson...Enkelt o Bra! Fniss...

    Önskar dig en stämningsfull adventshelg!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  4. så fint du har det Nellie, härliga vintage saker. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera