måndag 1 november 2010

Underbara helg....

Hemkommen från en jätteskön och välbehövlig ledig helg....det är synd att det ska gå så fort bara.
Vi har spenderat helgen hos vänner i Halmstad, det har blivit många skratt och god mat, ville inte att helgen skulle ta slut, tack A och A!

Så klart hann jag smita in lite loppistittande...hittade tyvärr inget speciellt denna gång...
Men jag hittade lite annat smått och gott så jag kunde stilla mitt shoppingbegär :)

Söt liten saltgömma



Välbehövligt med en ny då den gamla mystiskt har gått sönder...
Den lilla porslinsskeden köpte jag i somras på: Inredet



Blev så glad då jag hittade den här, tänk vad så lite kan göra :)

La in lite mossa och ett rött äpple i den lilla "buren"
Den får nu pryda vårt vardagsrumsbord.




Ha en fin Måndagskväll
kram på er!
/ Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar