torsdag 28 oktober 2010

Bara klapparna som saknas...

Ibland ska bara allt strula...och idag verkar vara en sån dag...

Men nu äntligen är min julklappssäck klar...vilken tid det har tagit....trodde ju i min enfald att det gick att sy i juteväv på symaskinen...men icke!!

Men nu står den här hemma iallafall färdigsydd....ja den är handsydd, kan ni tänka er...jag har suttit med nål och tråd....oj oj oj :)

Ja och sen när jag väl skulle ta lite bilder på min nya vän, ja då strulade kameran så klart...men nu så är jag på g igen...

Kommer nog dröja ett tag innan jag gör någon säck igen...hi hi

Lägg till bildtext












Kram på er och ha en fin dag!
Nellie

4 kommentarer:

  1. Men, Nellie, trots allt strul så blev ju säcken jättefin! :)

    Kram
    Astrid

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :)
    Hoppas allt är bra, trevlig helg
    kram N

    SvaraRadera
  3. Vad mycket fint du gjort:) du är så duktig. Har du kommit på vad du ska stoppa i korgen annars får vi ta en tur till garnaffären någon dag. Garnnystan och stickor skulle passa fint i den;). Ses i morgon kväll Kram <3 Camilla

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket!
    Just nu har jag tidningar i korgen, men garn är ju fint, bra ide`:) Överlämnar dock stickningen åt dig, du är ju så duktig på det.
    Ha en fin kväll så ses vi i morgon
    kram Nellie <3

    SvaraRadera