torsdag 4 november 2010

pajat....

Ja så nu var det bestämt, det blir julmarknad i G:a Linköping....hjälp hur ska jag hinna?? Känner lite lätt panik över mitt beslut för tiden är knapp, men det ska bli himla skoj :)

Gjorde en beställning över nätet i förrgår, så nu är det bara att hoppas på att de kommer fram i tid så jag kan börja jobba...och sen veta hur mycket man ska göra...ja herregud, men nån gång ska ju vara den första har ju pratat om det så många år...

Ikväll vankas det kycklingpaj med fetaost....mmm, om bara sambon kan komma hem snart...kanske ska tjuva en bit....nä nu kom han...vilken tur :)







lite ruccola på toppen, som pricken över i:et


Fin Torsdag på er alla
kram Nellie

2 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt att du ska vara med på julmarknaden! Bra Nellie att du satsar på något som du har drömt och pratat om så länge! Vilken tjej du är! Jag är djupt imponerad!

    Åh, så gott det låter med pajen. Ser väldigt gott ut också! Synd att ni bor så långt bort, annars hade jag gärna kommit hem till er lite oftare och fått äta av er goda mat. :)

    Kram
    Astrid

    SvaraRadera
  2. vad gullig du är! Ja det ska bli så skoj ser verkligen fram emot marknaden. Visst är det synd att du bor så långt bort, du får komma på besök snart igen <3
    kram Nellie

    SvaraRadera