fredag 5 november 2010

på god väg att bli gammal??

Sitter och käkar gårdagens rester och känner mig stolt....gissa varför
Jo jag har nämligen manglat...ja du läste rätt.

Jag trodde att det det skulle gå lätt och snabbt ( som vanligt när jag har kommit på nått)...
Det ser ju så lätt ut när någon annan gör det...har ju som barn varit med min mamma minst tusen gånger när hon har gjort det....men jag säger hatten av, för det var inte lätt att få det slätt och rakt...herregud! Ja ja men övning ger färdighet. Men det är ju tur att det finns strykjärn :)

Har en ledig dag idag och känslan är sköööön, ska förbereda lite till julmarknaden är det tänkt...

Drömmer mig tillbaka till Paris...önskar att det såg ut så här i Sverige när man ska handla ost & grönsaker...underbart!




Paris vår/sommar 2010








Önskar er alla en fin och skön helg!
kramar Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar