söndag 17 oktober 2010

Helgen...

Varför är det så att de lediga dagarna går så fort...snart är det dax för en ny härlig vecka.

Nu i helgen har min bror med sambo varit på besök, blev middagsbjudning, en långtur i skogen med stor svamplycka...vilket år för oss svampälskare!

Och idag blev det en tur till ett av mina favoritställen då det gäller inredningsaffärer:
http://www.unnerstadgardoinredning.com/

Det finns så mycket fint där, väl värt ett besök. Hittade några fina trähjärtan, men jag hade kunnat köpa mycket mycket mycket mer :)




Duk och servetter köpte jag i somras i smögen, de är från nyblom och kollèn


vy från en skogsdunge där vi åt, underbart!


När jag var liten torkade vi alltid lite av svampen upphängt på sytråd, lite rolig dekoration i köksfönstret.

Passade på att plocka lite ljung när vi var i skogen, gjorde sedan denna lilla krans som nu står på hallspegeln.




Ha en fortsatt trevlig kväll
kramar Nellie





 

 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar