måndag 18 oktober 2010

Har man fått korgen....

Måndag...

Ja då var snart Måndagen slut, inte helt fel att hoppa i säng om en stund...förstår inte varför jag är så trött....fniss.. kanske har att göra med att jag fick för mig sent igår kväll att jag skulle "fixa" lite, konstigt att  jag alltid får ideèrna så sent...

Har en korg härhemma som har fått lite färg på sig, och idag satte jag dit lite band och ett sött litet hjärta.
Kommer nog hamna lite tidningar där i skulle jag tro...eller kanske lite raggsockar  nu till höst/vinter...vi får se....

Är med i en liten utlottning hos: http://hemmapakrakered.blogspot.com/
Håll tummarna nu, och testa lyckan ni med :)



Ååå dessa vill jag ha, hoppas på lite tur :)















Tack för idag...
kramar Nellie    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar