fredag 3 december 2010

Dagarna går så fort...knappt jag hinner med!
Välbehövlig "ledig" dag idag...suttit i möte hela förmiddagen, men nu är jag hemma igen:)
Är det i idag allt ska ske?...städning, tvättning, lussebak, besök av brorsan, Fredagsmys...och tusen saker till....jaaadå det ska jag nog hinna med..

Har en massa val inför husflytt att förkovra mig i med....det kommer ta låååång tid...vet ju hur jag vill att det ska se ut...sen gäller det ju att hitta det med :)
Finns väldigt många kataloger härhemma nu...så är det några som har ngr bra ideèr som man kanske inte alltid tänker på vid första huset så säg!!

Jobbhelg i helgen...hoppas det inte blir -20 så vi kan vara ute lite...pulkaåkning är ju himla skoj :) Lite varm choklad på det och saken är klar :)





Älsklingtomten har fått komma fram ur kartongen










Ha en superfin Fredag
Ska försöka hinna kika in till er med
kram Nellie

1 kommentar:

  1. Vad julfynt du gjort därhemma, tomtarna är urgulliga. Önskar Dig en skön fredag och en bra helg på jobbet. Blir roligt att träffa er igen ppå måndag.. Kramar Milla

    SvaraRadera