måndag 8 november 2010

Tomtenissar kom och hjälp mig...

Här hemma är tomteverkstaden i full gång, men jag vet inte om jag kommer att hinna allt jag vill göra...tomtenissar kom fram och hjälp tomten nu!

Idag är jag ledig, och det är riktigt skönt efter en jobbhelg.

Håll tummarna för att sakerna som jag har skickat efter kommer per post idag....vore så bra så jag kan komma igång med arbetet inför julmarknaden...känner lite smått panik inför detta :)

Men lite småsaker har jag hunnit göra...julgodis i små strutar, ljuslyktor och några stommar till mosskronorna....men allt tar ju sån tiiiid....jag som ALLTID tror att det ska gå så snabbt :)









Får se om det blir något kvar till julmarknaden :)




Ikväll blir det kalops till middag...mm, det som är bra med mycket av husmanskosten är att det sköter sig själv på spisen :)
Ha en fin kväll
kramar Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar