torsdag 18 november 2010

Oj oj vad tiden går fort...
Härhemma är verkstaden i full gång....det är mossa överallt....ska bli lite skönt när alla kransar är klara och det blir lite ordning härhemma igen.

Igår var jag och tränade...kan ju inte direkt påstå att det gick så toppenbra....men vad kan man förvänta sig när man varit en riktig soffpotatis det senaste året!!

Mmm idag är jag ledig....underbart, ska bli ett besök hos farmor....som behövde lite hjälp med div. saker.....
Hon ska bjuda rotmos....det var flera år sedan jag åt det, gott!

Sen går jag med tankar om att bli brunett...men jag har lite svårt att bestämma mig, vad tycker ni?




Idag kommer min sambo hem igen :)
 Kanske ska satsa på en tapastallrik...hmm



Och sen vill jag säga stort grattis Nilla på din födelsedag!


Ha en fin dag
kramar Nellie

1 kommentar:

  1. Vad kul att du tittade in hos mig.
    Alltid roligt att hitta fler bloggar man tycker om. Till dig kommer jag fler gånger

    Kram

    SvaraRadera